Istraživanje o zadovoljstvu učenika i roditelja eTwinning projektom „Čakavica u srcu“
Autor: Jagoda Čopac, 10. 6. 2022.
Novi predmetni kurikulum Hrvatskoga jezika daje veliku važnost zavičajnosti u nastavi. Vođene navedenim, autorice eTwinning projekta „Čakavica u srcu“, Jagoda Čopac i Sandra Podrug željele su oživjeti stare gotovo zaboravljene čakavske riječi suvremenim pristupom u nastavi. Nakon provedenih brojnih aktivnosti i obilježavanjem značajnih dana kroz godinu, učiteljice su provele istraživanje među svojim učenicima i roditeljima. Tako je anketirano 20 učenika 3.a razreda iz OŠ Split 3 i 19 njihovih roditelja te po 15 učenika 4.a i 4.c razreda OŠ Trstenik i 34 njihova roditelja.
Rezultati_istrazivanja_o_zadovoljstvu_ucenika_i_roditelja_eTwinning_projektom_Cakavica_u_src.pdf (115.77 KB)
Istraživanje o zadovoljstvu učenika i roditelja eTwinning projektom „Čakavica u srcu“
Autor: Jagoda Čopac, 10. 6. 2022.
Novi predmetni kurikulum Hrvatskoga jezika daje veliku važnost zavičajnosti u nastavi. Vođene navedenim, autorice eTwinning projekta „Čakavica u srcu“, Jagoda Čopac i Sandra Podrug željele su oživjeti stare gotovo zaboravljene čakavske riječi suvremenim pristupom u nastavi. Nakon provedenih brojnih aktivnosti i obilježavanjem značajnih dana kroz godinu, učiteljice su provele istraživanje među svojim učenicima i roditeljima. Tako je anketirano 20 učenika 3.a razreda iz OŠ Split 3 i 19 njihovih roditelja te po 15 učenika 4.a i 4.c razreda OŠ Trstenik i 34 njihova roditelja.
Rezultati_istrazivanja_o_zadovoljstvu_ucenika_i_roditelja_eTwinning_projektom_Cakavica_u_src.pdf (115.77 KB)
Istraživanje o zadovoljstvu učenika i roditelja eTwinning projektom „Čakavica u srcu“
Autor: Jagoda Čopac, 10. 6. 2022.
Novi predmetni kurikulum Hrvatskoga jezika daje veliku važnost zavičajnosti u nastavi. Vođene navedenim, autorice eTwinning projekta „Čakavica u srcu“, Jagoda Čopac i Sandra Podrug željele su oživjeti stare gotovo zaboravljene čakavske riječi suvremenim pristupom u nastavi. Nakon provedenih brojnih aktivnosti i obilježavanjem značajnih dana kroz godinu, učiteljice su provele istraživanje među svojim učenicima i roditeljima. Tako je anketirano 20 učenika 3.a razreda iz OŠ Split 3 i 19 njihovih roditelja te po 15 učenika 4.a i 4.c razreda OŠ Trstenik i 34 njihova roditelja.
Rezultati_istrazivanja_o_zadovoljstvu_ucenika_i_roditelja_eTwinning_projektom_Cakavica_u_src.pdf (115.77 KB)
Istraživanje o zadovoljstvu učenika i roditelja eTwinning projektom „Čakavica u srcu“
Autor: Jagoda Čopac, 10. 6. 2022.
Novi predmetni kurikulum Hrvatskoga jezika daje veliku važnost zavičajnosti u nastavi. Vođene navedenim, autorice eTwinning projekta „Čakavica u srcu“, Jagoda Čopac i Sandra Podrug željele su oživjeti stare gotovo zaboravljene čakavske riječi suvremenim pristupom u nastavi. Nakon provedenih brojnih aktivnosti i obilježavanjem značajnih dana kroz godinu, učiteljice su provele istraživanje među svojim učenicima i roditeljima. Tako je anketirano 20 učenika 3.a razreda iz OŠ Split 3 i 19 njihovih roditelja te po 15 učenika 4.a i 4.c razreda OŠ Trstenik i 34 njihova roditelja.
Rezultati_istrazivanja_o_zadovoljstvu_ucenika_i_roditelja_eTwinning_projektom_Cakavica_u_src.pdf (115.77 KB)
U priloženom dokumentu možete pronaći udžbenike koje će učenici OŠ
Trstenik koristiti u narednom periodu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |