PRVA MOBILNOST ERASMUS+ PROJEKTA I=m(aESL)
Autor: Anđela Čagalj, 10. 12. 2018.
INNOVATION=MOTIVANTION AGAINST EARLY SCHOOL LEAVING Naša škola sudjeluje u Erasmus+ projektu pod nazivom I=m(aESL) to jest INNOVATION=MOTIVATION AGAINST EARLY SCHOOL LEAVING. Kao što sam naslov govori cilj ovog projekta je potaknuti djecu na školovanje, da ne odustaju od škole. Šest država je uključeno u projekt (Hrvatska,Engleska,Španjolska,Italija,Njemačka i Latvija). Prva država domaćin je Engleska. Naša prva mobilnost je bila u školi Springwood High School u King's Lynnu.
Prvog dana naše pustolovine upoznavali smo se s učenicima iz drugih europskih država. Pisali smo jedni o drugima i kasnije predstavljali učenika kojeg smo intervjuirali. Poslije upoznavanja razgledavali smo školu. Oni koji su čitali knjige ili gledali filmove o Harryu Potteru shvatit će da je ta škola slična Hogwartsu. Učenici su podijeljeni na 5 domova i svaki dom ima svoju boju te svi nose uniforme i boja kravate označava boju njihovog doma. Nakon razgledavanja škole, svaka država prezentirala je svoja 3 loga. Navečer smo imali prezentaciju o legendi koja kaže kako je King's Lynn ukleti grad , pun duhova. Te večeri su učenici domaćini pokazali svoje talente koje razvijaju na satovima drame (gluma, pjevanje, sviranje). Kasnije smo se počastili specijalitetima iz različitih država učesnica projekta. Naš izložbeni stol je bio odlično posjećen te su svi uživali u bajaderama, bobićima i mandulatu.
U utorak smo prisustvovali satu povijest gdje smo učili o povijesti King's Lynna. Poslije tog sata svaka država je imala prezentaciju o svojoj državi, gradu i školi. Nakon prezentacija smo bili zaokupljeni različitim aktivnostima koje su bile osmišljene od RAF-a (Royal Air Force). Trebali smo sastaviti najniži mogući toranj , a da samo jedan predmet dodiruje pod. Nekima je bilo zanimljivo jer su bili uspješni. Navečer smo posjetili gradonačelnika te imali ugodan razgovor uz čaj i naposljetku prisustvovali koncertu u crkvi. U srijedu smo slušali predavanje o nagradi Duke of Edinburgh's Award. Trebali smo sastaviti jelovnike za 4 dana i 3 noći sa što više energije, a što manje težine hrane. Nakon toga smo određivali značenja geografskih znakova. Poslije te aktivnosti išli smo u centar grada i u dvorac Castle Rising. Nakon razgleda grada vratili smo se u školu na tradicionalan britanski popodnevni čaj u kojem smo uživali. Sve što se tada nalazilo na stolu napravili su učenici , a posebno su nas oduševili Victoria cake i scones – tipični engleski kolači uz popodnevni čaj.
U četvrtak smo imali debatu o tome trebaju li političari biti plaćeni prosječnom plaćom stanovnika naših država. Nakon zabavne debate izrađivali smo kompjutersku igricu na satu informatike. Zatim smo u grupama sudjelovali u lovu na blago. U petak, naš zadnji dan pustololovine, učili smo nastavnike kako se oblikuje igrica koju smo mi, učenici izrađivali dan prije. Sljedeća aktivnost je bila izrađivanje cvijeta šivanjem koja je dječacima pričinjavala problem pa je bilo smiješnih situacija. Poslije sata mode i dizajna išli smo u razgled Norwicha, glavnog grada pokrajine Norfolk. Tamo smo uživali u predivnom pogledu na dvorac Norwich Castle.
Sve aktivnosti u kojima smo sudjelovali su njima zapravo školski predmeti npr. Fashion, Drama, History, Economy...Bili smo na nekim njihovim satovima i slušali i gledali kako teče tijek sata . Svi učesnici su sklopili nezaboravna prijateljstva te smo bili tužni kad je došlo vrijeme rastanka. Tjedan je bio prekratak. Svi smo željeli da ova avantura nikad ne završi. Nadam se da ćemo i mi biti tako dobri domaćini kada ekipa Erasmus + projekta dođe u Hrvatsku, u našu osnovnu školu Trstenik .
Učenici osmih razreda:
Leonarda Laušić
Josip Erceg
Jere Papić
Roko Čačija
U priloženom dokumentu možete pronaći udžbenike koje će učenici OŠ
Trstenik koristiti u narednom periodu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |