U sklopu projekta Mali ekonomisti mjesec prosinac donio nam je temu „Troši pametno“. Korelirali smo temu sa gradivom iz hrvatskog jezika te kroz raspravu obradili termine kao što su proračun, prihod i rashod. Učenici su objasnili svojim riječima koja je razlika između potreba, želja i mogućnosti.
Nadalje, kako bismo trošili „pametno“ trebamo biti upoznati s pravima potrošača, pa smo u grupnom radu pročitali i diskutirali o nekima od njih.
Za kraj smo ostavili drugu stranu medalje, a to su reklame. Iako smo kao jedno od prava potrošača spomenuli pravo na informiranost, željeli smo istražiti koliko su informacije u oglasima namjenjene informiranju potrošača, a koliko stvaranju „želje“ za kupnjom (unatoč realnim mogućnostima).
Učenici su na satu potom samostalno ili u paru ilustrirali neke već postojeće reklame ili pak osmislili svoje vlastite (uključujući i proizvod koji reklamiraju!!). Učenici su pokazali da mogu „dekodirati“ poruke koje im oglašivačke kompanije šalju, ali i da su kreativni inovatori i mogući budući marketinški stručnjaci.
U prilogu pogledajte neke od uradaka te atmosferu sa zadnje održane radionice.
Trošite pametno do siječnja!! JJ