2019-03-28 15:53:23 Mali ekonomisti Veljača i ožujak su grupi malih ekonomista donijeli teme marketinga i poduzetništva. Kroz ponavljanje i otkrivanje novih zanimljivosti o tome kako poduzeća razgovaraju sa nama došli smo do važnih saznanja i ideja o tome kako bismo reklamirali svoju grupu tj. našu izmišljenu banku! Bili smo jako marljivi pa nismo zapustili ni rad naše banke. Bodovi koje smo sakupili u društvenoj igri pretvoreni su u postotak kamatne stope na štednju pa su bankari imali pune ruke posla oko izračuna i otvaranja novih štednih računa. U banci je sve više novca koji ulažemo u nove poslovne ideje , nedamo novcu da spava“ jer stiglo je proljeće i vrijeme je da „uberemo plodove svoga rada“. Sve pršti od ideja za poslovne poduhvate, reklamiranje, brendiranje i privlačenje novih „klijenata“. Kako bismo Vam prenijeli dio atmosfere s nastave, ali i izreklamirali naš rad J, u privitku pogledajte plakat koji je edukativnog, ali i propagandnog karaktera!
|
Osnovna škola "Trstenik" Split |