2022-06-21 15:23:00

1.b u Etwinning međunarodnom projektu Webučionica 2.0

Webučionica je projekt stjecanja digitalnih znanja i vještina uz niz webinara formiranih korak po korak pristupu. Krajnji cilj je razvoj digitalnih vještina kod učitelja i učenika. I dok sam kao učiteljica sudjelovala na webinarima i razvijala svoje digitalne vještine, paralelno  sam učila i učenike kako se služiti malim digitalnim alatima.

Tako su moji učenici, prvaši, ove školske godine 2021./22., sudjelovali u ovom zanimljivom međunarodnom projektu koji je obuhvatio popriličan broj osnovnih i srednjih škola.

Naše aktivnosti odvijale su se kroz planirani rad i igru, jer se tako najbolje razvijaju digitalne vještine.

Odlučila sam isprobati nekoliko digitalnih alata i svaki od njih privukao je dječju pozornost i želju da se sami okušaju u izradi materijala.

Alati koje smo koristili su sljedeći:

Bookcreator                           

 U tom alatu smo napravili malu e- knjižicu u kojoj smo prikazali većinu aktivnosti i doživljaja u     1.polugodištu prvog razreda.

Jigsaw planet slagalica        

  Prikazali smo fotografije s naših ovogodišnjih maškara u obliku slagalice koja se može sastavljati uvijek iznova. 

Linoit                                       

Likovne radove izvedene u kombiniranoj tehnici kolaža i tempere koje su učenici izradili prigodom blagdana grada,  Svetog  Duje,  objedinili smo u ovom zanimljivom alatu. S ovim radovima su učenici sudjelovali i u natječaju lista Slobodna Dalmacija“ Moj Split“ povodom Dana grada, te su objavljeni u virtualnoj slikovnici.

Canva

U ovom digitalnom alatu su učenici izradili svoje osobne iskaznice koje sadrže fotografije i njima važne podatke o svakom od njih.

Genially

Za kraj smo naučili kako sve digitalne osobne iskaznice izrađene u Canvi spojiti u jedan zajednički prikaz što nam je omogućio alat Genially.

Ne zna se tko je više uživao u ovim digitalnim igrama, učenici ili učiteljica. Puno se toga novoga može naučiti na ovaj način. Ne samo da su učenici naučili kako digitalno izrađivati materijale, nego su u međusobnoj suradnji jedni drugima pružali ohrabrenje i podršku da isprobaju nešto novo.

Namjera nam je i dogodine nastaviti s istim projektom.

                                                                                                                                                                                      Razredna učiteljica 1.b Nataša Hržić

 

 

                

 

 

                                                                                                                                                 


Osnovna škola "Trstenik" Split