2023-01-31 10:49:10 Projektni zadatak – Energetika INFORMATIKA u korelaciji s tehničkom kulturom RAZRED: 7. razred osnovne škole (izborna nastava informatike) Planirane aktivnosti provedene su kroz 4 školska sata Projektni zadatak realiziran je kroz nastavu informatike kao uvod u nastavnu cjelinu „Energetika“ iz tehničke kulture Odgojno-obrazovni cilj Osnovni je cilj projekta proširiti znanje o mogućnostima programa Canva i Padlet ploče. Učenici su koristeći napredne mogućnosti navedenih programa izradili digitalne radove i na različite načine prikazali usvojena znanja na temu energetike. Aktivnosti projektnog zadatka potiču učenike na suradnju u stvarnom i online okružju, na logičko prosuđivanje i interakciju. Učenici razvijaju sposobnost osmišljavanja, stvaranja i prezentacije svojih radova. POGLEDAJTE NAŠ RAD: https://padlet.com/tonkica_maras/energetika-m8xkuvvfllj188i3 ODGOJNO OBRAZOVNI ISHODI: C.7.1. Učenik se koristi odabranim programima i prilagođava obilježja programa prema svojim potrebama i interesima. A.7.3. Prikuplja i unosi podatke kojima se analizira neki problem s pomoću odgovarajućega programa, otkriva odnos među podatcima koristeći se različitim alatima programa te mogućnostima prikazivanja podataka. B. 7. 2. Na kraju treće godine učenik demonstrira pretvorbe energije na modelu tehničke tvorevine koji je izradio. A.3.1. 1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
Kompetencija: Učenik nabraja neobnovljive izvore energije i navodi svojstva energenata prema agregacijskom stanju. Nabraja i opisuje tehničke tvorevine s pomoću kojih se iskorištavaju neobnovljivi izvori energije. Navodi uvjete gorenja, objašnjava postupak gorenja .
Učenici su: ü stvorili zadanu strukturu mapa na Padlet ploči ü uredili tekst prema zadanim smjernicama ü izradiili grafičke prikaze ü izradili višemedijsku prezentaciju, video, oblikovati tekst, ilustracije animacije i efekte prijelaza prema zadanim smjernicama ü predstavili vlastite radove i međusobno ih vrednovali
|
Osnovna škola "Trstenik" Split |