2017-04-13 13:44:00

Javni natječaj za davanje na korištenje prostora škole

J A V N I    N A T J E Č A J za davanje na korištenje prostora škole:
    školska sportska dvorana površine oko  600 m2 na 5 sati tjedno.

OSNOVNA ŠKOLA TRSTENIK
Klasa: 602-02/17-01/35
Urbroj: 2181-61-01-17-1
Split,  13. 4. 2017.

Na  temelju članka 9.  Pravilnika o davanju na korištenje postora u objektima osnovnih škola čiji je osnivač  Grad Split (Službeni glasnik Grada Splita broj 50/2016. od 7. 10. 2016. godine) i odluke Školskog odbora  Klasa:602-02/17-01/23 Urbroj:2181-61-01-17-1 od 15.3.2017. godine, Osnovna škola Trstenik Split objavljuje

J A V N I    N A T J E Č A J
za davanje na korištenje prostora škole

I. PODACI O PROSTORU

Osnovna škola Trstenik, Dinka Šimunovića 22, 21 000 Split, daje na korištenje Školsku sportsku dvoranu površine oko  600  m2,  5 sati tjedno. Visina naknade za korištenje prostora ne može biti niža od 200 kuna po satu.

Dvorana se daje na korištenje za sportske aktivnosti: odbojku, košarku, gimnastiku, borilačke sportove i rukomet.

Dvorana se daje na korištenje radnim danima ( ponedjeljak, utorak, srijeda četvrtak i petak) od 19,30 do 20,30 sata.

Prijavitelj  je obvezan navesti željeni termin te broj sati korištenja.

II.VRIJEME NA KOJE SE PROSTOR DAJE NA KORIŠTENJE

Prostor se daje na  korištenje u periodu od  1. rujna 2017.godine  do 31. kolovoza  2019. godine, osim u vrijeme zimskog, proljetnog i ljetnog odmora za učenike.

III.UVJETI ZA PRIJAVU

Gore navedeni prostor daje se na korištenje udrugama, ustanovama i pravnim osobama za obavljanje  odgojno-obrazovnih, kulturnih, socijalnih, humanitarnih, znanstvenih, zdravstvenih, sportskih i tehničkih aktivnosti te drugih poslova i djelatnosti   uz uvjet:

1. da su upisani u Registar udruga Republike Hrvatske, odnosno drugi odgovarajući registar,
2. da imaju sjedište na području Grada Splita
3. da su upisani u Registar neprofitnih organizacija  pri Ministarstvu financija Republike Hrvatske te da vode transparentno financijko poslovanje sukladno propisima o računovodstvu neprofitnih organizacija,
4. nemaju  dugovanja s osnove plaćanja dopinosa i poreza te drugih davanja prema državnom proračunu i Proračunu Grada Splita,
5. imaju organizacijske kapacitete i ljudske resurse za provedbu aktivnosti,
6. da se potiv udruge, onosno osobe ovlaštene za zastupanje udruge (pravne osobe) ne vodi kazneni postupak i nije pravomoćno osuđena za kaznena djela i prekršaje definirane člankom 48. Uredbe o kriterijima, mjerilina i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge ( Narodne novine broj 26./2015.)
7. prijava na natječaj mora sadržavati sve tražene podatke, dokumentaciju i popunjene obrasce određene natječajnom dokumentacijom
8. uredno su popunili sve obveze temeljem ranije sklopljenih ugovora o korištenju prostora sa školom.

IV. SADRŽAJ PRIJAVE

Prijava na natječaj mora sadržavati:                                
1. izvadak iz matičnog registra u koji je udruga upisana, odnosno izvadak iz drugog odgovarajućeg registra,
2. izvadak iz Registra neprofitnih organizacija ,
3. presliku važećeg  statuta udruge sa svim  izmjenama i dopunama,
4. ispunjeni obrazac izjave osobe ovlaštene za zastupanje o nepostojanju duga s osnove potraživanja Grada Splita,
5. potvrda Porezne uprave o stanju duga po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava , a koja nije starija od 30 dana od dana objave natječaja,
6. popis zaposlenih osoba  ( na određeno i neodređeno vrijeme)
7. uvjerenje nadležnog suda da se protiv odgovorne osobe udruge (pravne osobe) ne vodi kazneni postupak, koje nije starije od 60 dana od dana objave natječaja.

V. NAČIN, ROK I MJESTO PODNOŠENJA PRIJAVE
Prijava se podnosi u zatvorenoj omotnici s naznakom „Za natječaj-korištenje školske sportske dvorane (za sportske aktivnosti) – Ne otvarati“ u roku od 30 dana od dana objave natječaja na mrežnim stranicama Škole.

Prijave se dostavljaju na adresu Škole: Osnovna škola „Trstenik“, Dinka Šimunovića 22, 21000 Split.

VI.UPUTE ZA PRIJAVITELJE, KRITERIJI I MJERILA ZA BODOVANJE
Kriteriji i mjerila za bodovanje prijava pristiglih na natječaju su:  

1.  Godine aktivnog djelovanja podnositelja prijave
- za svaku godinu aktivnog djelovanja ......................................1 bod
2.  Broj zaposlenika  ( na neodređeno vrijeme)
-  do 2 ...................................................................................1 bod
-  od 3 do 5.............................................................................3 boda
-  od 6 do 10.......................................................................... 5 bodova
-  više od 10.......................................................................... 7 bodova

3. Broj članova udruge i /ili volontera
-  do 5 .................................................................................. 1 bod
-  od 6 do 10 ........................................................................  3 boda
-  od 11 do 20........................................................................ 5 bodova
-  od 21 do 30 ...................................................................... 7 bodova
-  više od 30 ........................................................................ 9 bodova

4.  Neposredan rad s korisnicima usluga
-  rad s korisničkim skupinama do 5 korisnika................................. 1 bod
-  rad s korisničkim skupinama od 6 do 10 korisnika .................... 3 boda
-  rad s korisničkim skupinama od 11 do 20 korisnika ..................5 bodova
-  rad s korisničkim skupinama od 21  do 40 korisnika.................7 bodova
-  rad s korisničkim skupinama iznad 40 korisnika.....................10 bodova

5. Ostvarena priznanja, uspjesi, nagrade i sl.
-  državna ........................................................................8 bodova
-  Grada Splita................................................................ ...4 boda
-  strukovna ...................................................................... 2 boda

6.  Prethodno korištenje postora
-  Prethodno uredno korištenje istog prostora u osnovnoj školi (uredno izvršavanje ugovornih obveza temeljem ranijih ugovora)............................................. ....................... 3 boda

7. Neposredna uključenost učenika škole u planirane aktivnosti
- učenici škole u velikoj mjeri će biti uključeni u planirane  aktivnosti... 2 boda
- korisničku skupinu čine isključivo učenici škole....................... .8 bodova

Ukoliko je prijavu za korištenje prostora podnijela pravna osoba kriterij za odabir je najpovoljnija ponuda. Bodovi ostvareni prema gore navedenim kriterijima i mjerilima se zbrajaju. Na temelju zbroja bodova za svakog podnositelja zahtjeva Povjerenstvo za dodjelu prostora na korištenje utvrđuje prijedlog liste za dodjelu prostora na korištenje na određeno vremensko razdoblje. Ako dva ili više  podnositelja zahtjeva imaju jednak broj bodova prednost na listi ima podnositelj zahtjeva koji je ostvario više bodova po kriteriju:

1. Neposredan rad s korisnicima usluga,
2. Neposredna uključenost učenika škole u planirane  aktivnosti.
Isti prostor može se dati na korištenje većem broju korisnika u različitim terminima.

VII.  UPUTE O PRAVU PRIGOVORA 
Podnositelj prijave kojem nije odobreno korištenje postora na određeno vremensko razdoblje ima pravo prigovora u roku 8 dana od dana primitka pisane obavijesti Povjerenstva za dodjelu prostora na korištenje o statusu pojedine  prijave. Prigovor se može podnijeti isključivo na bodovanje nekog kriterija, ukoliko prijavitelj smatra da je u prijavi dostavio dovoljno argumenata za drugačije bodovanje.

Prigovor se podnosi u pisanom obliku Povjerenstvu za prigovore. Prigovor ne odgađa daljnju provedbu natječajnog postupka. Odluka Povjerenstva za prigovore o prigovoru je konačna.

VIII.  OBAVIJEST O POTPISIVANJU UGOVORA
Na temelju konačne liste prema kriterijima i mjerilima iz točke VI. Natječaja ravnatelj škole sklapa ugovor o korištenju prostora s korisnicima prostora kojim se reguliraju međusobna prava i obveze. Ugovor se sklapa u pisanom obliku najkasnije 30 dana od dana donošenja konačne liste za dodjelu na korištenje prostora škole na određeno vremensko razdoblje.

IX. Rok za podnošenje prijava na natječaj je 30 dana od dana objave na mrežnim stranicama Osnovne škole Trstenik odnosno objave obavijesti o natječaju u dnevnom listu "24 sata".


Osnovna škola Trstenik  Split

 

 

 


Osnovna škola "Trstenik" Split