2018-11-12 08:26:05

"Mali ekonomisti"

Mjesece rujan i listopad u kojima smo se u izvannastavnoj aktivnosti zvanoj „Mali ekonomisti“ u 4.a razredu bavili temama rad i novac odlučili smo zaokružiti dvijema aktivnostima, a to su pisanje eseja i debata.

Učenici su u eseju saželi svoja znanja, razmišljanja i dojmove o temi „Rad i njegova vrijednost“ dok smo za debatiranje i raspravu odabrali tezu „Djeca trebaju dobivati novac za poslove koje obavljaju u kući“.

U nastavku pogledajte i pročitajte dječje uratke i dojmove o provedenim aktivnostima.

 

„Mislim da je rad za mnoge ljude važan zato jer od njega zarađuju novac koji im je potreban za život.“

„Ljudi dobivaju različite plaće. To ovisi o tome da li je neki posao teži ili lakši. Ali ovisi i o tome da li voliš svoj posao jer je onda on lakši.“

„Ja mislim da djeca ne trebaju biti plaćena, ali moraju obavljati svoje kućanske poslove.“

„Neka djeca koja rade kućanske poslove se tako spremaju za svoj posao.“

Suprostavljeni argumenti u debati:

A: - novcem roditelji motiviraju djecu da im pomažu, razvijaju njihove radne navike; dobrobit za roditelje i za djecu

N: - roditelji već financiraju sve djetetove potrebe zašto još plaćati i poslove koje obavljaju kao dio obitelji

A: - roditelji žele kod djece razviti osjećaj za vrijednost novca (treba ga zaraditi)

N: - dijete treba steći radne navike bez da traži nagradu za to

A: - dijete se uči raspolagati novcem od najranije dobi

N: - obaveza djeteta je da počisti za sobom, a ne da očekuje da za to bude plaćeno

A: - u budućnosti neće znati cijeniti svoj rad pa će pristati raditi za malu plaću

„Samo mogu još reći, oprostite napisati, da smo pobijedili i bili jako sretni. Ne znam je li i ostalima bilo odlično, ali meni je to bio trenutak za pamćenje!“


Osnovna škola "Trstenik" Split