Javni natječaj za davanje na korištenje prostora škole
Autor: Ela Veža, 13. 4. 2017.
J A V N I N A T J E Č A J za davanje na korištenje prostora škole: OSNOVNA ŠKOLA TRSTENIK Na temelju članka 9. Pravilnika o davanju na korištenje postora u objektima osnovnih škola čiji je osnivač Grad Split (Službeni glasnik Grada Splita broj 50/2016. od 7. 10. 2016. godine) i odluke Školskog odbora Klasa:602-02/17-01/23 Urbroj:2181-61-01-17-1 od 15.3.2017. godine, Osnovna škola Trstenik Split objavljuje J A V N I N A T J E Č A J I. PODACI O PROSTORU Osnovna škola Trstenik, Dinka Šimunovića 22, 21 000 Split, daje na korištenje Školsku sportsku dvoranu površine oko 600 m2, 5 sati tjedno. Visina naknade za korištenje prostora ne može biti niža od 200 kuna po satu. Dvorana se daje na korištenje za sportske aktivnosti: odbojku, košarku, gimnastiku, borilačke sportove i rukomet. Dvorana se daje na korištenje radnim danima ( ponedjeljak, utorak, srijeda četvrtak i petak) od 19,30 do 20,30 sata. Prijavitelj je obvezan navesti željeni termin te broj sati korištenja. II.VRIJEME NA KOJE SE PROSTOR DAJE NA KORIŠTENJE Prostor se daje na korištenje u periodu od 1. rujna 2017.godine do 31. kolovoza 2019. godine, osim u vrijeme zimskog, proljetnog i ljetnog odmora za učenike. III.UVJETI ZA PRIJAVU Gore navedeni prostor daje se na korištenje udrugama, ustanovama i pravnim osobama za obavljanje odgojno-obrazovnih, kulturnih, socijalnih, humanitarnih, znanstvenih, zdravstvenih, sportskih i tehničkih aktivnosti te drugih poslova i djelatnosti uz uvjet: 1. da su upisani u Registar udruga Republike Hrvatske, odnosno drugi odgovarajući registar, IV. SADRŽAJ PRIJAVE Prijava na natječaj mora sadržavati: V. NAČIN, ROK I MJESTO PODNOŠENJA PRIJAVE Prijave se dostavljaju na adresu Škole: Osnovna škola „Trstenik“, Dinka Šimunovića 22, 21000 Split. VI.UPUTE ZA PRIJAVITELJE, KRITERIJI I MJERILA ZA BODOVANJE 1. Godine aktivnog djelovanja podnositelja prijave 3. Broj članova udruge i /ili volontera 4. Neposredan rad s korisnicima usluga 5. Ostvarena priznanja, uspjesi, nagrade i sl. 6. Prethodno korištenje postora 7. Neposredna uključenost učenika škole u planirane aktivnosti Ukoliko je prijavu za korištenje prostora podnijela pravna osoba kriterij za odabir je najpovoljnija ponuda. Bodovi ostvareni prema gore navedenim kriterijima i mjerilima se zbrajaju. Na temelju zbroja bodova za svakog podnositelja zahtjeva Povjerenstvo za dodjelu prostora na korištenje utvrđuje prijedlog liste za dodjelu prostora na korištenje na određeno vremensko razdoblje. Ako dva ili više podnositelja zahtjeva imaju jednak broj bodova prednost na listi ima podnositelj zahtjeva koji je ostvario više bodova po kriteriju: 1. Neposredan rad s korisnicima usluga, VII. UPUTE O PRAVU PRIGOVORA Prigovor se podnosi u pisanom obliku Povjerenstvu za prigovore. Prigovor ne odgađa daljnju provedbu natječajnog postupka. Odluka Povjerenstva za prigovore o prigovoru je konačna. VIII. OBAVIJEST O POTPISIVANJU UGOVORA IX. Rok za podnošenje prijava na natječaj je 30 dana od dana objave na mrežnim stranicama Osnovne škole Trstenik odnosno objave obavijesti o natječaju u dnevnom listu "24 sata". Osnovna škola Trstenik Split
školska sportska dvorana površine oko 600 m2 na 5 sati tjedno.
Klasa: 602-02/17-01/35
Urbroj: 2181-61-01-17-1
Split, 13. 4. 2017.
za davanje na korištenje prostora škole
2. da imaju sjedište na području Grada Splita
3. da su upisani u Registar neprofitnih organizacija pri Ministarstvu financija Republike Hrvatske te da vode transparentno financijko poslovanje sukladno propisima o računovodstvu neprofitnih organizacija,
4. nemaju dugovanja s osnove plaćanja dopinosa i poreza te drugih davanja prema državnom proračunu i Proračunu Grada Splita,
5. imaju organizacijske kapacitete i ljudske resurse za provedbu aktivnosti,
6. da se potiv udruge, onosno osobe ovlaštene za zastupanje udruge (pravne osobe) ne vodi kazneni postupak i nije pravomoćno osuđena za kaznena djela i prekršaje definirane člankom 48. Uredbe o kriterijima, mjerilina i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge ( Narodne novine broj 26./2015.)
7. prijava na natječaj mora sadržavati sve tražene podatke, dokumentaciju i popunjene obrasce određene natječajnom dokumentacijom
8. uredno su popunili sve obveze temeljem ranije sklopljenih ugovora o korištenju prostora sa školom.
1. izvadak iz matičnog registra u koji je udruga upisana, odnosno izvadak iz drugog odgovarajućeg registra,
2. izvadak iz Registra neprofitnih organizacija ,
3. presliku važećeg statuta udruge sa svim izmjenama i dopunama,
4. ispunjeni obrazac izjave osobe ovlaštene za zastupanje o nepostojanju duga s osnove potraživanja Grada Splita,
5. potvrda Porezne uprave o stanju duga po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava , a koja nije starija od 30 dana od dana objave natječaja,
6. popis zaposlenih osoba ( na određeno i neodređeno vrijeme)
7. uvjerenje nadležnog suda da se protiv odgovorne osobe udruge (pravne osobe) ne vodi kazneni postupak, koje nije starije od 60 dana od dana objave natječaja.
Prijava se podnosi u zatvorenoj omotnici s naznakom „Za natječaj-korištenje školske sportske dvorane (za sportske aktivnosti) – Ne otvarati“ u roku od 30 dana od dana objave natječaja na mrežnim stranicama Škole.
Kriteriji i mjerila za bodovanje prijava pristiglih na natječaju su:
- za svaku godinu aktivnog djelovanja ......................................1 bod
2. Broj zaposlenika ( na neodređeno vrijeme)
- do 2 ...................................................................................1 bod
- od 3 do 5.............................................................................3 boda
- od 6 do 10.......................................................................... 5 bodova
- više od 10.......................................................................... 7 bodova
- do 5 .................................................................................. 1 bod
- od 6 do 10 ........................................................................ 3 boda
- od 11 do 20........................................................................ 5 bodova
- od 21 do 30 ...................................................................... 7 bodova
- više od 30 ........................................................................ 9 bodova
- rad s korisničkim skupinama do 5 korisnika................................. 1 bod
- rad s korisničkim skupinama od 6 do 10 korisnika .................... 3 boda
- rad s korisničkim skupinama od 11 do 20 korisnika ..................5 bodova
- rad s korisničkim skupinama od 21 do 40 korisnika.................7 bodova
- rad s korisničkim skupinama iznad 40 korisnika.....................10 bodova
- državna ........................................................................8 bodova
- Grada Splita................................................................ ...4 boda
- strukovna ...................................................................... 2 boda
- Prethodno uredno korištenje istog prostora u osnovnoj školi (uredno izvršavanje ugovornih obveza temeljem ranijih ugovora)............................................. ....................... 3 boda
- učenici škole u velikoj mjeri će biti uključeni u planirane aktivnosti... 2 boda
- korisničku skupinu čine isključivo učenici škole....................... .8 bodova
2. Neposredna uključenost učenika škole u planirane aktivnosti.
Isti prostor može se dati na korištenje većem broju korisnika u različitim terminima.
Podnositelj prijave kojem nije odobreno korištenje postora na određeno vremensko razdoblje ima pravo prigovora u roku 8 dana od dana primitka pisane obavijesti Povjerenstva za dodjelu prostora na korištenje o statusu pojedine prijave. Prigovor se može podnijeti isključivo na bodovanje nekog kriterija, ukoliko prijavitelj smatra da je u prijavi dostavio dovoljno argumenata za drugačije bodovanje.
Na temelju konačne liste prema kriterijima i mjerilima iz točke VI. Natječaja ravnatelj škole sklapa ugovor o korištenju prostora s korisnicima prostora kojim se reguliraju međusobna prava i obveze. Ugovor se sklapa u pisanom obliku najkasnije 30 dana od dana donošenja konačne liste za dodjelu na korištenje prostora škole na određeno vremensko razdoblje.
U priloženom dokumentu možete pronaći udžbenike koje će učenici OŠ
Trstenik koristiti u narednom periodu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |