Od ove školske godine 2025./2026., u našoj školi provodi se projekt Eko – patrola.
NOSITELJICE PROJEKTA: nastavnica geografije Nada Ugrina i nastavnica biologije i kemije Renata Duran
SUDIONICI: učenici 5. i 6. razreda
Ciljevi:
– potaknuti djecu na informiranje o događajima u svijetu i inovacijama na području energije
– poticanje istraživačkog duha i kritičkog stava prema novim tehnologijama
MODUL 2 – OBNOVLJIVI IZVORI ENERGIJE
Odgojno obrazovni ishodi prirode i geografije u 6. razredu:
OŠ PRI C.6.1. Učenik analizira prijenos i pretvorbu energije u živim i neživim sustavima.
GEO OŠ C.6.4. Učenik navodi i opisuje prirodna bogatstva, sirovine i izvore energije, navodi vrste onečišćenja i mjere zaštite te objašnjava važnost selektiranja otpada.
Aktivnost: Nevidljiva lopta
Cilj aktivnosti: Upoznati se s oblicima i izvorima energije te važnosti energije u svakodnevnom životu
Znanje: Uočiti razlike između fosilnih i drugih izvora energije, razumjeti važnost energije u svakodnevnom životu.
Vještine: Usavršavanje koordinacije, razvijanje sposobnosti refleksije na svakodnevne aktivnosti, usavršavanje sposobnosti oponašanja tjelesnih pokreta.
Stavovi: Usvajati kritički stav prema neobnovljivim i obnovljivim izvorima energije, poticati spremnost za timski rad i aktivnim sudjelovanjem u aktivnostima, poštivanje tuđeg mišljenja i ideja.
Pitanja za refleksiju:
Je li vam se izgra svidjela?
Kako se osjećate?
Što se dogodilo u igri?
Zašto smo igrali nevidljivom loptom?
Kako bi lopta izgledala nakon igre da je u njoj bila pohranjena energija iz fosilnih goriva?
Kako bi lopta izgledala nakon igre da je u njoj bila pohranjena energija iz Sunčeva energija?
Nakon provedene aktivnosti učenici su izrazili svoja mišljenja i stavove. Izdvojili smo neke od njih.
Renata Duran














