U sklopu projekta „Emocionalno opismenjavanje“, pod vodstvom knjižničarke i socijalne pedagoginje, u ožujku su učenice 4.a razreda učenicima 2.b razreda čitale edukativnu slikovnicu „Ježić je tužan jer nije pobijedio u igri“. Čitanje naglas razvija čitateljske navike, vještinu slušanja, obogaćuje rječnik, poboljšava koncentraciju i logično razmišljanje, jača kognitivne sposobnosti i razvija maštu. Čitanjem naglas priče oživljavaju, a emocije postaju jače.
Slikovnica „Ježić je tužan jer nije pobijedio u igri“ kroz priču o ježiću kojeg je rastužio gubitak u igri uči djecu kako prepoznati vlastitu tugu i riješiti problem ili zadovoljiti potrebu koja stoji iza tog osjećaja. Nakon razgovora o priči i emociji tuge, učenici su nacrtali svoj vlastiti doživljaj tog osjećaja.
Projekt “Emocionalno opismenjavanje” – Ljutnja
Naša posljednja radionica iz ciklusa emocionalnog opismenjavanja u 2.b razredu bila je posvećena važnoj i svima poznatoj emociji – ljutnji. Učenici su zajedno sa socijalnom pedagoginjom i školskom knjižničarkom razgovarali o tome što ih ljuti, kako pokazuju ljutnju,...