U sklopu projekta „Emocionalno opismenjavanje“ u ožujku su učenice 4.a razreda učenicima 2.b razreda čitale edukativnu slikovnicu „Ježić je tužan jer nije pobijedio u igri“. Čitanje naglas razvija čitateljske navike, vještinu slušanja, obogaćuje rječnik, poboljšava koncentraciju i logično razmišljanje, jača kognitivne sposobnosti i razvija maštu. Čitanjem naglas priče oživljavaju, a emocije postaju jače.
Slikovnica „Ježić je tužan jer nije pobijedio u igri“ kroz priču o ježiću kojeg je rastužio gubitak u igri uči djecu kako prepoznati vlastitu tugu i riješiti problem ili zadovoljiti potrebu koja stoji iza tog osjećaja. Nakon razgovora o priči i emociji tuge, učenici su nacrtali svoj vlastiti doživljaj tog osjećaja.
Božićne radionice i Božićni sajam
U studenom i prosincu na božićnom radionicama u školskoj knjižnici i ove godine učenici su izrađivali reciklirane božićne ukrase. Stare, otpisane knjige i ambalažni karton pretvoreni su u raskošna božićna drvca.Naše reciklirane božićne ukrase izložili smo na školskom...