Projekt “Emocionalno opismenjavanje” – Ljutnja

Datum objave: 16. lipnja 2025.

Naša posljednja radionica iz ciklusa emocionalnog opismenjavanja u 2.b razredu bila je posvećena važnoj i svima poznatoj emociji – ljutnji.

Učenici su zajedno sa socijalnom pedagoginjom i školskom knjižničarkom razgovarali o tome što ih ljuti, kako pokazuju ljutnju, kome mogu reći kada se tako osjećaju, što im pomaže da se smire te koje bi savjet dali prijatelju koji je jako ljut.
Radionicu su obogatile učenice 4.b razreda koje su čitale priču „Kad je ljuta, vjeverica ne sluša“, u kojoj vjeverica svoju ljutnju izražava ignoriranjem i neposluhom. Mlađim učenicima pomogle su da prepoznaju ovu emociju kroz zanimljive likove i događaje. Priča je potaknula djecu na razgovor, dijeljenje iskustava i razmišljanje o vlastitim postupcima.

Zajedno smo osmislili savjete za nošenje s ljutnjom, a učenici su dali puno dobrih prijedloga. Neki od njih su: duboko disanje, crtanje i pisanje o tome što ih ljuti, čitanje knjige, slušanje glazbe, igranje s prijateljima, razgovor s odraslom osobom ili prijateljem. Radionica je protekla u ugodnoj atmosferi, a učenici su aktivno sudjelovali i pokazali spremnost na učenje o sebi i drugima.

Pročitajte još

Projekt “Emocionalno opismenjavanje” – Sreća

Projekt “Emocionalno opismenjavanje” – Sreća

U sklopu projekta „Emocionalno opismenjavanje“, u kojem sudjeluju socijalna pedagoginja, knjižničarka i učenici 2.b razreda, u petak, 9. svibnja, učili smo o najljepšoj emociji - emociji sreće. Tri učenika 4.b razreda drugašima su čitali edukativnu slikovnicu „Lisica...

Dan planeta Zemlje

Dan planeta Zemlje

U utorak, 22. travnja, obilježavamo Dan planeta Zemlje. Na taj dan 1970. godine su u Sjedinjenim Američkim Državama održane prve masovne demonstracije za zaštitu okoliša, a u Hrvatskoj se organizirano obilježava od 1990. godine. Obilježavanjem ovog dana želi se...

Projekt “Emocionalno opismenjavanje”- Tuga

Projekt “Emocionalno opismenjavanje”- Tuga

U sklopu projekta „Emocionalno opismenjavanje“, pod vodstvom knjižničarke i socijalne pedagoginje, u ožujku su učenice 4.a razreda učenicima 2.b razreda čitale edukativnu slikovnicu „Ježić je tužan jer nije pobijedio u igri“. Čitanje naglas razvija čitateljske navike,...

Skip to content