Naša posljednja radionica iz ciklusa emocionalnog opismenjavanja u 2.b razredu bila je posvećena važnoj i svima poznatoj emociji – ljutnji.
Učenici su zajedno sa socijalnom pedagoginjom i školskom knjižničarkom razgovarali o tome što ih ljuti, kako pokazuju ljutnju, kome mogu reći kada se tako osjećaju, što im pomaže da se smire te koje bi savjet dali prijatelju koji je jako ljut.
Radionicu su obogatile učenice 4.b razreda koje su čitale priču „Kad je ljuta, vjeverica ne sluša“, u kojoj vjeverica svoju ljutnju izražava ignoriranjem i neposluhom. Mlađim učenicima pomogle su da prepoznaju ovu emociju kroz zanimljive likove i događaje. Priča je potaknula djecu na razgovor, dijeljenje iskustava i razmišljanje o vlastitim postupcima.
Zajedno smo osmislili savjete za nošenje s ljutnjom, a učenici su dali puno dobrih prijedloga. Neki od njih su: duboko disanje, crtanje i pisanje o tome što ih ljuti, čitanje knjige, slušanje glazbe, igranje s prijateljima, razgovor s odraslom osobom ili prijateljem. Radionica je protekla u ugodnoj atmosferi, a učenici su aktivno sudjelovali i pokazali spremnost na učenje o sebi i drugima.