eTwinning
Autor: Antonela Petrić, Lada Pavelić, 20. 2. 2020.
U sklopu izvan nastavne aktivnosti „Mali ekonomisti“ učenici petog razreda uključeni su u eTwinning projekt s nazivom „In saving is the gain“ (U štednji je dobitak), a u kojem su nam partneri učenici i učiteljica iz škole Agrupamento de Escolas de Pardilhó iz Portugala.
Glavni cilj projekta je odraditi aktivnosti vezane za teme iz područja financijske pismenosti – kao što su npr. živjeti sigurno i nositi se s rizicima konzumerizma. Također za cilj ima proširenje financijske pismenosti kod učenika tako da postanu svjesni važnosti novca i da savladaju vještine koje će im omogučiti da donose ispravne i informirane odluke u budućnosti time pridonoseći činjenici da će postati odgovorniji potrošači.
U prvom dijelu projekta s kojim smo započeli u studenom učenici su upoznati s temom te su im podijeljeni zadaci i teme o kojima su trebali izraditi radove u formi koju su sami izabrali. Za rezultat imamo 4 objavljene power point prezentacije s temama: Štednja i kamate, Odgovorna potrošnja, Prava potrošača i Kupnja na internetu od kojih je posljednja u formi stripa. Učenici su također napisali, osmislili i odglumili dva scenarija vezana za temu- prvi film govori o pravu potrošača na povrat novca u slučaju nezadovoljstva robom ili uslugom, a drugi o odgovornoj potrošnji u službi očuvanja prirode i korištenju reciklažnih materijala. Svi materijali, zajedno sa materijalima koje su izradili učenici iz Portugala, objavljeni su na eTwinning platformi pod nazivom projekta.
U najnovijoj fazi projekta s učenicima i nastavnicom smo 18. veljače obavili uvodno upoznavanje putem video poziva, a očekuje nas još jedan video susret u kojem će učenici jedni drugima prezentirati i svoje radove i to na engleskm jeziku.
Ovim se nadamo ostavriti i ostale očekivane ishode projekta kao što su promoviranje partnerskog rada s učenicima iz drugih zemalja, razvijanje svijesti o važnosti novca, ohrabrenje učenika na štednju i smanjenje duga, pridonijeti tome da budu odgovorniji potrošači, razvoju digitalnih kompetencija, razvoju autonomnosti, kritičkog razmišljanja te komunikacijskih i kooperativnih vještina.
Možda se čini kao puno posla, ali je zapravo i puno zabave, novih iskustava i poznanstava.
U priloženom dokumentu možete pronaći udžbenike koje će učenici OŠ
Trstenik koristiti u narednom periodu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |