100. dan škole u 1.b
Autor: Nataša Hržić, Antonela Petrić, 25. 2. 2022.
Učenici 1. b razreda sudjelovali su u provedbi projekta "100. dan škole" Udruge Zvono 2022. Djeca su mu se jako radovala jer je to jedan netipičan nastavni dan bez udžbenika, pa nije bilo sumnje da će mu se obradovati i nova generacija prvašića.
100. dan škole u 1.b
Početkom svake školske godine pri izradi kurukuluma za svoj razred planiram provođenje projekta 100. dan škole Udruge Zvono 2022. Djeca mu se jako raduju jer je to jedan netipičan nastavni dan bez udžbenika, pa nije bilo sumnje da će mu se obradovati i nova generacija prvašića.
Pridružili smo se tom projektnom danu točno na 100. dan škole putem e-Twinning platforme za učitelje.
I naravno da su i ovi prvašići doviknuli „ Najbolji dan ikad!“. A đacima su potrebni baš takvi dani, naoko spontani, a pažljivo osmišljeni jer izazovu upravo drugačiji sjaj dječjeg oka. Jer se osjete važni i sposobni i spretni u tome što stvaraju i rade…a još jučer su bili oni najmanji koji ne znaju sa sigurnošću pronaći ni vlastitu učionicu.
Budući imamo razrednu grupu Mali čitači, izrada i osmišljavanje straničnika za slikovnice i knjige je bila logična aktivnost.
Vrlo lako đaci su presavijanjem papira dobili svoj straničnik, a nešto kolaža i puno mašte začas ih je pretvorilo u zmajeve, tigrove, jednoroge, pse, mađioničare i razne kukce. I tako nekima i ne baš omiljeno čitanje postane lakše kad ti stranicu knjige čuva baš tvojom rukom napravljen straničnik ili popularno bookmark.
Kako se 14. veljače i Valentinovo prikralo u 100. dan škole, neizbježna je bila i izrada Valentinovskih čestitki. Svatko je izvukao svog tajnog prijatelja i u kratko vrijeme nastale su sličice i poruke prijateljstva i ljubavi ispisane nespretnim prvim pismom. A tek razmjena istih je izazvala veselje i smijeh.
Ni matematika nije teška kad joj se doda predznak „ljubavna“. Svaki zadatak postaje lagan, natjecateljski duh malog prvaša prevlada strah od zbrajanja i oduzimanja i tamo nekih zadataka riječima koje treba s razumijevanjem pročitati, a potom još i riješiti.
Četvrta aktivnost je bila zaista izazovna. Potaknuti djecu, učenike prvog razreda, da zajedno stvore pjesme u peterostihu - činkvine, bilo je čarobno. Pronaći sinonime na zadane riječi, potom ih još nadograditi pridjevima, glagolima i zaokruženom misli, sedmogodišnjaci mogu i žele uz dobro vođenu igru riječima. Nastale se dvije zajedničke pjesme, Osmijeh i Ljubav. S ponosom su ih zapisali svojim rukopisom tek savladanim slovima, a potom i izražajno pročitali.
Bilo je tu i natjecateljskih igara, za svakog ponešto.
Na kraju je zajednička pjesma i ples spontano začinila završetak jednog neobičnog nastavnog dana.
Sve svoje aktivnosti u ovom projektnom danu dokumentirali smo i objavili na e-Twinning platformi zajedno sa svim drugim partnerima u provođenju ovog projekta.
Interaktivno osmišljen nastavni dan i pozitivno ozračje donesu više sjaja u oku malog prvaša nego stotinu ispisanih rečenica i stotinu izvježbanih zadataka. E školo, školo, da si baš svaki dan tako sjajna!
U priloženom dokumentu možete pronaći udžbenike koje će učenici OŠ
Trstenik koristiti u narednom periodu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |