Mali ekonomisti 3.dio
Autor: Antonela Petrić, Lada Pavelić, 14. 12. 2017.
U sklopu projekta Mali ekonomisti mjesec prosinac donio nam je temu „Troši pametno“. Korelirali smo temu sa gradivom iz hrvatskog jezika te kroz raspravu obradili termine kao što su proračun, prihod i rashod. Učenici su objasnili svojim riječima koja je razlika između potreba, želja i mogućnosti. Nadalje, kako bismo trošili „pametno“ trebamo biti upoznati s pravima potrošača, pa smo u grupnom radu pročitali i diskutirali o nekima od njih. Za kraj smo ostavili drugu stranu medalje, a to su reklame. Iako smo kao jedno od prava potrošača spomenuli pravo na informiranost, željeli smo istražiti koliko su informacije u oglasima namjenjene informiranju potrošača, a koliko stvaranju „želje“ za kupnjom (unatoč realnim mogućnostima). Učenici su na satu potom samostalno ili u paru ilustrirali neke već postojeće reklame ili pak osmislili svoje vlastite (uključujući i proizvod koji reklamiraju!!). Učenici su pokazali da mogu „dekodirati“ poruke koje im oglašivačke kompanije šalju, ali i da su kreativni inovatori i mogući budući marketinški stručnjaci. U prilogu pogledajte neke od uradaka te atmosferu sa zadnje održane radionice. Trošite pametno do siječnja!! JJ
U priloženom dokumentu možete pronaći udžbenike koje će učenici OŠ
Trstenik koristiti u narednom periodu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |