Razvoj emocionalnih vještina putem igrica EMICA
Autor: Antonela Petrić, Kristina Penović, 13. 7. 2020.
Ove nastavne godine učenici 3. d razreda sudjelovali su u preventivnom programu „Razvoj emocionalnih vještina putem igrica – EMICA“. Tijekom osam radionica učenici su kroz razgovor, igranje uloga, kreativno izražavanje razvijali emocionalne vještine. Ciljevi radionica uključivali su: osnovne emocije, prepoznavanje emocija kod sebe i drugih, ugodne emocije i razvoj suradnje, prepoznavanje i prihvaćanje neugodnih emocija, prepoznavanje utjecaja emocija na ponašanje te značaja emocija i njihovog iskazivanja na primjeren način, razlikovanje emocija od ponašanja, prepoznavanje značaja komunikacije i učenje ´ja govora´, razumijevanje potreba drugih, razvoj empatije te proaktivnog ponašanja. Rad na razvoju emocionalnih vještina važan je jer potiče akademski uspjeh učenika i socijalnu prilagodbu, a smanjuje vjerojatnost pojave problema u ponašanju i emocionalnih teškoća. Preventivni program provela je socijalna pedagoginja škole uz suradnju s razrednom učiteljicom. Nadamo se kako će i ovaj preventivni program koji provodimo u školi doprinijeti jačanju otpornosti naših učenika kako bi se lakše nosili s izazovima odrastanja. Fotografije i isječke radnih materijala koji su nam pomagali u učenju možete vidjeti pod -više.
U priloženom dokumentu možete pronaći udžbenike koje će učenici OŠ
Trstenik koristiti u narednom periodu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |